السبت، 20 أبريل 2024 08:27 صـ
بوابة المصريين

رئيس الحزب د. حسين ابو العطا

الفن والثقافة

عقب اتهامها بقتل سعاد حسني.. نادية يسري تكشف أسرار السندريلا بعد 22 سنة

بوابة المصريين

وجهت نادية يسري، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، رسالة جديدة تعليقًا على القضية الشهير الخاصة برحيل الفنانة سعاد حسني، بعد مرور 22 عامًا على وفاتها.

وكتبت نادية يسري عبر حسابها بفيس بوك: "بسم الله الرحمن الرحيم صباح الخير، أولا أنا بحب اشكر كل الناس الجميلة اللي كتبتلي كومنتس الحلوة ربنا يخليكو ليا يارب وشكرا أنا دلوقتي مع صاحبتي في مصر وبحضر للفيديو التاني part two أول مانرجع من مصر على لندن هسجلو وانزلو في صفحتي في الفيس بوك وفي قناتي في اليوتيوب بمساعدة صاحبتي بإذن ربنا و المره دي غير كل مره هنزل شوية والضروري من اوراق تحقيقات سكتولند يارد في انتحار سعاد حسني علشان الناس اللي بتقول ماحققوش وقفلو على الموضوع وعملو سينريوهات طبعا كله عشان يتاجرو بموتها".

وتابعت: "هنزل كمان رسائل سعاد حسني اللي عمري ماوريتها لحد بخط ايدها وهي بتعبر عن وجعها وتعبها ونفسيتها ومشاكلها المالية وهجاوب على شوية الاسئلة اللي بتتكرر من 22 سنة".

وأضافت: "الشيخ الشعراوي رحمة الله عليه يبشر المظلومين: لا يموت ظلوم في الكون حتى ينتقم الله منه وأنا متأكدة أن ربنا الحق العادل ها يكرمني ويجبلي حقي منهم و من كل واحد ظلمني وافتراء عليا صبرا جميلا حسبي الله ونعم الوكيل فيكم بس خلاص قربت تخلص خالص ان شاء الله".

سعاد حسني نادية يسري سعاد حسني ونادية يسري

الفن والثقافة

آخر الأخبار